Marketingowy przegląd prasy. Początek.

Published by: 0

marketing, reklama

marketing, reklama

To już kolejne moje podejście do tego bloga. Początkowo planowałem zainstalować wtyczkę czytnika RSS, ustawić kilka kanałów i pozostawić perpetum mobile same sobie. Tylko, że w ten sposób nic bym nie wniósł do czeluści internetu. A co chce wnieść? Małą nutkę porządku i organizacji w poszukiwaniu informacji. Otóż stanowisko jakie piastuje wymaga ode mnie bym był na bieżąco z nowinkami branżowymi, by świat reklamy nie miał przede mną tajemnic. Tak więc polajkowałem na fejsie dziesiątki profili, zainstalowałem feedly i podpiąłem do niego dziesiątki stron branżowych. Co jest tego wynikiem? Chaos! Wszystkie te źródła posiadają cenną wiedzę, ale jest ona dostarczana razem z masą badziewia i marketingowego bełkotu. W tym wszystkim brakuje mi strony lub osoby która to dla mnie wy filtruje i zwróci to co najważniejsze, czyli interesującą mnie treść. Postanowiłem więc, że na tego bloga będę wrzucał odnośniki do najciekawszych artykułów. Nie znajdziecie tutaj raczej informacji w stylu, że Pani XYZ została szefową działu rozwoju w ibillboard (sory ibill 🙂 ). Liczę na to, że w wolnych chwilach wplotę w to wszystko trochę własnych przemyśleń. Jeśli ktokolwiek to przeczyta to dzięki, że tu zajrzałeś i mam nadzieję, że zaglądać będziesz 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *